Resultaten voor basisschool de roos amsterdam

basisschool de roos amsterdam
Islamitische basisschool de Roos Islamitische Basisschool de Roos in Purmerend.
Islamitische Basisschool De Roos. Wij willen samen met u streven naar goede resultaten op het gebied van onderwijs en opvoeding op IBS De Roos. Wij willen de basis leggen voor de leerlingen op een leven in Nederland zodat zij straks met die basis door kunnen groeien tot succesvolle en volwaardige burgers, maar tegelijk met een herkenbare eigenheid op grond van Islamitische levensovertuiging.
Zoek en vergelijk Basisschool De Roos Onderwijsinspectie.nl.
Openbaar Pedagogische richting. De opvatting van een school of opleiding over de ontwikkeling van kinderen, die wordt gebruikt bij het inrichten van haar onderwijs. Registratienummer van de instelling. Bekijk deze school op Scholenopdekaart.nl. Basisschool De Roos. Jan van Galenstraat 105 1056 BK Amsterdam Opleiding Status toezicht Acties.
OBS De Roos.
team van de roos. onze nieuwe school. piramide thema herfst. 13 Mei 2018. Tweets door @obsroos. Grote Rekendag 28 maart. 22 Maart 2018. Ieder jaar wordt in Nederland de Grote Rekendag georganiseerd. Het is een dag voor basisscholen groep 1 t/m 8 die helemaal in het teken staat van rekenen. En dan niet gewoon in de klas, maar vooral ook daarbuiten. De volgende Grote Rekendag vindt plaats op woensdag 28 maart 2018 en heeft als thema: De school als pakhuis. Klik hier voor de website van de Grote Rekendag. Ook wij gaan weer meedoen aan deze Grote Rekendag! 07 Maart 2018. Het lerarentekort in Amsterdam is groter dan in de rest van Nederland.
De Roos schoolpagina.
Welkom bij het schoolvenster van de Roos. Dit venster helpt u om een vergelijking te kunnen maken tussen onze school en omringende scholen. Deze woorden en cijfers zijn zeer interessant, maar het wordt pas echt leuk als u zich een beeld komt vormen door ons een bezoek te brengen.
De Roos Basisscholen Schoolwijzer Amsterdam.
Naar overzicht De Roos. OBS de Roos is een dorpsschool in de stad, een openbare basisschool waar alle kinderen welkom zijn: geen onderscheid qua achtergrond of geloof. Een school waar de kinderen in de eerste plaats zichzelf kunnen zijn en graag vertoeven.
Onwijs veel info over basisschool De Roos in Amsterdam update 2018! AlleCijfers.nl.
Zie deze bronbeschrijving. Bekijk het overzicht van alle basisscholen in Amsterdam op de overzichtspagina voor Amsterdam. En bekijk ook de regionale informatie uit de omgeving van De Roos Amsterdam op de wijkpagina voor Geuzenbuurt. Aanmelden bij de basisschool in Amsterdam?