Meer resultaten voor centrum de roos

centrum de roos
Paranormale Consulten en Cursussen Para Centrum De Roos.
Welkom op de website van Para Centrum De Roos. Para Centrum De Roos is toegankelijk voor iedereen die vragen heeft over paranormale zaken en gebeurtenissen en voor diegenen die geestelijke en/of lichamelijke steun nodig hebben. Para Centrum De Roos is opgericht door Jolanda van Bavel.
De Roos, bewustwording, yoga, meditatie, zaal huren, winkel, theehuis-de Roos.
DE NIEUWTJES VAN DE ROOS. Er valt zoveel te beleven bij de Roos, we houden het soms zelf nauwelijks bij! Wil jij weten wat er gebeurt? Meld je nu aan voor de nieuwsbrief en we tippen je regelmatig over nieuwe evenementen en cursussen, of kaartjes met korting!
VondelparkSpiritueel Centrum de Roos Vondelpark.
Amsterdam, 1071 BW Nederland Google Maps. Centrum de Roos bij de parkuitgang P.C. Hooftstraat op nummer 183 is geopend van: maandag t/m vrijdag van 0830-1800: uur, zaterdag t/m zondag van 0830-1730: uur. Meer informatie op de website van Centrum de Roos www.roos.nl.
Centrum de Roos AMSTERDAM Leven in Vrijheid.
Centrum de Roos AMSTERDAM, P.C. Amsterdam, 1071 BW Nederland Google Maps. Vera Helleman is een inspirerend spreekster en schrijfster van de bestseller Moeiteloos jeZelf zijn. Haar boodschap is gericht aan hen die voelen dat het leven meer kan zijn dan we tot nu toe hebben ervaren.
Centrum de Roos, Amsterdam Restaurantbeoordelingen TripAdvisor.
Parkpaviljoen aan de rand van het Vondelpark. Centrum de Roos is bekend als stiltecentrum, conferentieoord en zalencentrum. Echter is een vegetarisch broodje op hun terras, naast het Vondelpark een aanrader. Perfect voor bewuste personen die liever geen snack willen of ingrediƫnten met een onduidelijke afkomst. Bij de lunchroom van de Roos krijg.