Resultaten voor museumbrouwerij de roos

museumbrouwerij de roos
Museumbrouwerij De Roos biernet.nl.
Provinciewinnaars Beerwulf Brouwerij Verkiezing. Bierbrouwerij De Roos Museumbrouwerij is een bierbrouwerij uit Hilvarenbeek. Museumbrouwerij de Roos brouwt bier sinds 1996. Heb je aanvullende informatie over deze brouwerij of een interessante foto, contact ons. Brouwerij de Roos Overzicht Brouwerij Gebroeders van Roosendaal.
Openingstijden Museumbrouwerij De Roos Hilvarenbeek WhichMuseum.
In onderstaand overzicht worden de openingstijden voor Museumbrouwerij De Roos in Hilvarenbeek weergegeven. Houd er rekening mee dat openingstijden op speciale dagen en feestdagen kunnen afwijken van wat hier wordt weergegeven. We raden je dan ook aan altijd de openingstijden voor je bezoek op de site van Museumbrouwerij De Roos te controleren.
Bierbrouwerij De Roos Uniek in Nederland.
In ons prachtige proeflokaal schenken we onze eigen bieren zoals de Bikse Tripel of de Rooie Fik. En als u niet genoeg kunt krijgen van de bieren van De Roos, neem er dan nog een paar mee uit onze museumwinkel.
Bierbrouwerij De Roos museumbrouwerij in Hilvarenbeek DagjeWeg.NL.
Bierbrouwerij De Roos. Bierbrouwerij De Roos. uitstapjes in de buurt. overnachten nabij Bierbrouwerij De Roos museumbrouwerij in Hilvarenbeek. schrijf een review. Het hele jaar open let op de openingsdagen. Van 1300: uur tot 1700: uur. Meestal geopend op.: Maandag op afspraak.
Museumbrouwerij De Roos.
Je waant je in de brouwerij echt even terug in de 19e eeuw. In het bijbehorende proeflokaal schenken ze eigen gebrouwen bieren zoals de Bikse Tripel of de Rooie Fik. De Roos Witte Roos. Museumbrouwerij De Roos. De Witte Roos is een typisch seizoensbier.
Bierbrouwerij de Roos Hilvarenbeek 2018 Alles wat u moet weten VOORDAT je gaat TripAdvisor.
Met een groep een hele leuke excursie gehad bij de Roos, mooie uiteenzetting over het ontstaan en het verleden van de brouwerij. Daarna een rondgang door de deels herbouwde gebouwen om af te sluiten met een heerlijke proeverij van de veelal bekroonde bieren van de.