Meer resultaten voor brouwerij de roos

brouwerij de roos
Bierbrouwerij De Roos biernet.nl.
Op de veiling bieden naast de gebroeders de Leijer ook mee de brouwer van Roessel van Brouwerij de Posthoorn uit Tilburg en de Diessense gemeentesecretaris Norbertus van Dijck, tot aan de brand in 1911 de mede-eigenaar van Brouwerij de Arend. Henri de Leijer wordt de brouwer van De Roos en blijft dit ambacht tot in 1933 uitoefenen.
Museumbrouwerij De Roos.
Museumbrouwerij de Roos is een heel bijzondere brouwerij. In de brouwerij van het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem worden sinds 2007 op ambachtelijke wijze bieren gebrouwen. De brouwerij is afkomstig uit Hilvarenbeek in Brabant en werd in 1940 steen voor steen afgebroken.
Bierbrouwerij De Roos Uniek in Nederland.
Wij zijn de enige authentieke dorpsbrouwerij van Nederland. Kom bij ons langs en waan je in een brouwerij in de 19e eeuw. In ons prachtige proeflokaal schenken we onze eigen bieren zoals de Bikse Tripel of de Rooie Fik. En als u niet genoeg kunt krijgen van de bieren van De Roos, neem er dan nog een paar mee uit onze museumwinkel.
Bierbrouwerij De Roos anno 1877 Startpagina Facebook.
Bierbrouwerij De Roos de meest bijzondere brouwerij van het land? Mocht het eens uit komen. Ga dan zeker eens langs bij DE Roos. Geen zin in een museumbezoek, kom dan lekker gratis binnen in het mooiste proeflokaal van Brabant. Hopveld Bierbrouwerij De Roos is er.
Bierbrouwerij de Roos Hilvarenbeek 2018 Alles wat u moet weten VOORDAT je gaat TripAdvisor.
Met een groep een hele leuke excursie gehad bij de Roos, mooie uiteenzetting over het ontstaan en het verleden van de brouwerij. Daarna een rondgang door de deels herbouwde gebouwen om af te sluiten met een heerlijke proeverij van de veelal bekroonde bieren van de.
Bierbrouwerij De Roos museumbrouwerij in Hilvarenbeek DagjeWeg.NL.
Vlak buiten het dorp heeft De Roos een eigen hopveld. De brouwerij staat bekend om Hilvarenbeeks bier, waarvan de Bikse Tripel en de Herfstbock al meerdere keren zijn gelauwerd. Leuk weetje: in 2018 werd Bierbrouwerij De Roos uitgeroepen tot meest bijzondere bierbrouwerij van Brabant.