Meer resultaten voor de roos massage

de roos massage
massage de Roosde Roos.
Over de Roos. Healing, Reading of Massage therapie 16 nov 2018 0830.: Healing, Reading of Massage therapie 20 nov 2018 1300.: Healing, Reading of Massage therapie 23 nov 2018 0830.: Healing, Reading of Massage therapie 27 nov 2018 1300.: Healing, Reading of Massage therapie 30 nov 2018 0830.:
Massagepraktijk Gewoon Roos! voor diverse massages en lichaamsgerichte coaching in Amersfoort.
Door deze elementen als één geheel te zien en de behandelingen hier op af te stemmen, wordt de vitaliteit bevorderd. Bij Gewoon Roos! heb je de keus uit diverse behandelingen om de juiste balans te vinden in het leven. Rozenkwarts gezicht en/of lichaamsmassage. Kobido Japanse gezichtsmassage. Chinese voetreflex massage.
Workshops Handmassage, Huidverzorging Salon De Roos Natuurzuivere Huidverzorging Sleen.
Hauschka en leren we handgrepen uit de Dr. Deze ontspannende massage, met handgrepen voor zachte aanrakingenis, ook heel geschikt om aan kinderen en zieken mensen te geven. 22 januari en 1 februari 14.00-16.00 UUR Salon de Roos, Sleen. PRIJS; 2500, PER PERSOON.
Praktijk De Roos Nagelstudio in Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland Treatwell.
Ontdek de beste massage salons. Boek een duo massage. Last minute een wax nodig? Ontdek de beste gezicht threading. Last minute spray tan? Ontdek onze lichaamsbehandelingen. Over Reviews Boek nu. Praktijk De Roos. Essebaan 38, 2908LK Capelle aan den IJssel.
Roos Huid en Massageolie Dementie-winkel.nl.
Je dient eerst in te loggen. De Bulgaarse roos staat garant voor intense ontspanning, de beste huidverzorging en een liefdevolle aanraking. De roos symboliseert liefde en troost. Het mooie rozenbottelextract vormt een prachtige huid verwennende en herstellende synergie. Om in te wrijven of voor massage.
ONTSPANNINGSMASSAGE de Roosde Roos.
Tijd: 0900: tot 1630: uur. Prijs: 7500, per keer Zaal: Consultkamer 12m2 Meer over de organisator Mail de organisator Massages in de Roos Een ontspanningsmassage bij mij duurt 5 kwartier. Een massage kun je nemen: als je in een drukke periode zit.;
Massage Praktijk ROOS.
het vermindert pijnklachten en spieren worden minder blessuregevoelig. verbetert de doorbloeding van de huid en de spieren en. verbetert de lymfecirculatie vocht afvoer. Aangezien in Praktijk ROOS hygiëne een belangrijk item is, wordt er van de cliënt ook verwacht dat men voor de massage opgefrist is.
Bed and Breakfast De Roos Massage op locatie.
In de omgeving Restaurants Links Tips Voorwaarden Over ons Cadeaubon Contact. Bed and Breakfast De Roos. Massage op locatie. U hoeft de deur niet uitgeniet van één van de massages naar keuze op locatie. Wij bieden 3 soorten massages. Stoel massage 2500, euro.
Zwangerschapsmassage Praktijk ROOS.
31000, ROOS abonnement vanaf de 4de maand, zes keer 1 x per maand zwangerschapsmassage. Vergoeding vindt plaats wanneer de verzekeraar in de lijst voorkomt en je aanvullend hiervoor verzekerd bent; http//www.zorgwijzer.nl.: Andere mogelijkheden zijn; overtijdbehandelingen, stuitliggingen moxa en fertiliteits-behandelingen. Maak een afspraak.