Resultaten voor de roos vondelpark

de roos vondelpark
Amsterdam.
Drinken en lunch. Locatie De Roos Amsterdam. Aan de rand van het Vondelpark, in een mooie en ontspannen wijk, aan de PC Hooftstraat te Amsterdam. Een prachtige, authentieke cursuslocatie, in een echt historisch gebouw met oude details en glas en lood.
De Roos, bewustwording en spiritualiteit Centra voor Bewustwording AmsterdamDe Roos, bewustwording en spiritualiteit Amsterdam.
Je vindt ons op de mooiste locatie van Amsterdam: een 19-eeuwse villa aan het Vondelpark met 13 zalen, serre, winkel en een theehuis. Mediteren kan bij ons elk moment van de dag in onze vrij toegankelijke stilteruimte. De Roos is al 30 jaar de grootste op het gebied van yoga meditatie.
De Roos Vondelpark Info.
de Roos Startpagina Facebook.
Aanbevolen door 28 personen. Sinds kort heb ik kennis mogen maken met de Roos en ik ben nu al verknocht aan deze plek. Prachtig g elegen aan het Vondelpark, maar het terras is intiem en je ervaart er rust. Op de woensdagen is er een dagmaaltijd en die was zeer gezond en erg lekker.
De Roos, bewustwording, yoga, meditatie, zaal huren, winkel, theehuis-de Roos.
Sta eens stil bij de Roos! Gelegen aan het Vondelpark, herbergt ons prachtige gebouw een scala aan activiteiten. Of je nu komt voor een kop koffie of geestelijke verdieping Bij de Roos vind je alles op één plek! Spiritualiteit in de breedste zin van het woord.
De winkel van Centrum de Roos Body and Mind Amsterdam.
De winkel van Centrum de Roos. Gloudemans 21 oktober 2017. Health and Balance Leisure 0 Comments 0. Het spirituele Centrum de Roos is sinds 2001 gevestigd aan het Vondelpark. Als je de PC Hooftstraat uitloopt dan zie aan je linkerhand een mooie 19 e eeuwse villa liggen.
Lokaties Movinglife.
De pilateslessen in Amsterdam worden gegeven in het sfeervolle, creatief en spiritueel centrum De Roos, gelegen in het Vondelpark. Centrum de Roos. PC Hooftstraat 183. 1071 BW Amsterdam. De studio is gevestigd in het hartje van Alkmaar aan de Laat 90B boven de Prenatal.
Bewust in Beweging zwangerschapsyoga Amsterdam.
Bed en Breakfasts Vondelpark Bed and Breakfast Nederland.
Vincent en de Grenadines607072Svalbard, en Jan en en Arabische Emiraten6252001Verenigde, Staten2635167Verenigd, Koninkrijk1562822Vietnam718075Voormalige, Joegoslavische Republiek Macedoniu00eb4034749Wallis, en en Zuidelijke Sandwicheilanden7909807Zuid-Soedan2661886Zweden2658434Zwitserland, dd-mm-yy Niederlande 0 c2756301 nl 1. Bed and Breakfast vondelpark. 23 BB's' gevonden in vondelpark. Laag naar hoog Hoog naar laag.