Resultaten voor centrum de roos amsterdam

centrum de roos amsterdam
De Roos, bewustwording en spiritualiteit Centra voor Bewustwording AmsterdamDe Roos, bewustwording en spiritualiteit Amsterdam.
Het grootste aanbod op het gebied van bewustwording, yoga en meditatie vind je bij de Roos! Je vindt ons op de mooiste locatie van Amsterdam: een 19-eeuwse villa aan het Vondelpark met 13 zalen, serre, winkel en een theehuis. Mediteren kan bij ons elk moment van de dag in onze vrij toegankelijke stilteruimte.
De winkel van Centrum de Roos Body and Mind Amsterdam.
Elke dag geopend. Bekijk ook hun website of Facebook pagina voor meer informatie. amsterdam body and mind De Roos restaurant spirituele Centrum vondelpark winkel. Gloudemans is reader, healer, trainer, coach, regressietherapeute, begeleidster van opstellingen en rituelen in Amsterdam sinds 1993.
de Roos Startpagina Facebook.
16 personen zijn geĆÆnteresseerd. winkel centrum de roos. Walk of Life Mooie krachten samen: World Peace Flame Amsterdam De Roos Ere Gast Nicolien de Kroon Motherhood Wereldwijd/ Motherhood World Wide Peace Run Innerpeace Conference En alle Pelgrimwandelaars Foto's' en Video's: Desiree Wijttenburg.
De Roos, bewustwording, yoga, meditatie, zaal huren, winkel, theehuis-de Roos.
DE NIEUWTJES VAN DE ROOS. Er valt zoveel te beleven bij de Roos, we houden het soms zelf nauwelijks bij! Wil jij weten wat er gebeurt? Meld je nu aan voor de nieuwsbrief en we tippen je regelmatig over nieuwe evenementen en cursussen, of kaartjes met korting!
VondelparkSpiritueel Centrum de Roos Vondelpark.
Amsterdam, 1071 BW Nederland Google Maps. Centrum de Roos bij de parkuitgang P.C. Hooftstraat op nummer 183 is geopend van: maandag t/m vrijdag van 0830-1800: uur, zaterdag t/m zondag van 0830-1730: uur. Meer informatie op de website van Centrum de Roos www.roos.nl.
Centrum de Roos AMSTERDAM Leven in Vrijheid.
Centrum de Roos AMSTERDAM, P.C. Amsterdam, 1071 BW Nederland Google Maps. Vera Helleman is een inspirerend spreekster en schrijfster van de bestseller Moeiteloos jeZelf zijn. Haar boodschap is gericht aan hen die voelen dat het leven meer kan zijn dan we tot nu toe hebben ervaren.
Centrum de Roos, Amsterdam Restaurantbeoordelingen TripAdvisor.
Beste van 2018. Inloggen Lid worden. Centrum de Roos, Amsterdam. Restaurants in Amsterdam. Centrum de Roos. Centrum de Roos. Is dit uw bedrijf? 1.755 van 3.655 Restaurants in Amsterdam. Geschikt voor vegetariƫrs. Pieter Cornelisz Hooftstraat 183, 1071 BW Amsterdam, Nederland.