Meer resultaten voor bistro de roos

bistro de roos
Bistro Flores: ook over roomijs met zeezout is goed nagedacht.
Onze tipgever, Ilja, had ons al eerder tot onze volle tevredenheid op Vaderland gewezen. Voeg daarbij de mooie foto's' op de site en de keuze voor Flores was snel gemaakt. Het is nog koud op de laatste zaterdag van de wintertijd als we Bistro Flores binnenstappen.
Bistro de Roos, 3-gangen keuzediner bij de Roos: bespaar 50% in Leiden via Social Deal.
Bistro de Roos. Rijnsburg 3 km. Binnenkort online: Ja. Geniet van een heerlijk 3-gangen keuzediner bij Bistro de Roos: beleef een gezellig avondje uit in een sfeervolle setting. Heerlijk 3-gangen keuzediner bij Bistro de Roos. Zie hier de inhoud van de deal.
Nostalgisch dineren in Rijnsburg bij Bar Bistro De Roos.
Petra De Boer-Lagerwerf. De carpaccio, uiensoep, garnalencocktail en gegrilde zalm waren heerlijk! En ook de bezorging was top! Voor ons was het een prettige eerste kennismaking met het eten van Bistro De Roos, maar wat ons betreft zeker niet de laatste!
Bistro De Smaakboutique.
Roos Goedemans, Hilversum. We hebben hier gisteravond gegeten en het was echt heeeeerlijk! Echt een aanrader! Joyce Cupido, Hilversum. Eindelijk eerlijk eten in Hilversum met de nadruk op de smaak van de basisingredi├źnten zelf, zorgvuldig en met liefde ingekocht vlees, vis, groente bij kleine leveranciers, en bijvoorbeeld fantastisch lekker ambachtelijk gemaakt ijs van een ijsmaker in Loenen. Een verademing omdat veel restaurants toch kiezen voor de hapsnap Sligrokeuken met veel zout en andere vaak onnodige toevoegingen. Wij waren blij verrast. Klein, en heel fijn! Wim Knijnenburg, Hilversum. Erg lekker gegeten, goede bediening, erg knusse bistro.
Milieuvergunning Valkenburgerweg 116 Rijnsburg Oozo.nl.
Op 12 augustus 2016 om 2030: is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Valkenburgerweg 116 te Rijnsburg. Valkenburgerweg 116, Rijnsburg, Er is een aanwezigheidsvergunning verleend op grond van de Wet op de kansspelen voor het plaatsen van twee kansspelautomaten in Bistro de Roos.

januari 2012 6. december 2011 7. november 2011 4. oktober 2011 4. september 2011 1. augustus 2011 2. april 2011 1. maart 2011 8. februari 2011 5. januari 2011 5. december 2010 3. november 2010 4. Bar Bistro De Roos.
Bar Bistro de Roos Bollenstreek.
Tel 06 53177482. Bar Bistro de Roos Terug. Kleine horeca, Restaurants, Uitgaan. Caf of Bar, Catering, Restaurant. Bar Bistro de Roos gelegen in Rijnsburg, voor heerlijk nostalgisch dineren in het restaurant of een borrel of feestje in het caf. Openingsdata en tijden.
Kamperen met kinderen: 101 idyllische kindvriendelijke campings in Frankrijk Leuk met kids.
Houden ze van een zandbak, speeltuin, trampoline, zwembad, skelters? En natuurlijk van wat jullie leuk vinden, zo willen wij altijd heel graag een table dhotes of bistro op een camping. Fijne vakantie alvast! Mandy maart 15th, 2017. Bedankt voor je bericht! Ik ga eens even speuren tussen de campings in Nederland.
Bar Bistro De Roos Camiel Bos Design.
Bar Bistro de Roos. WEBDESIGN / GRAFISCHE VORMGEVING. Al jaren staat Bar/Bistro De Roos in de regio bekend om zijn befaamde sat├ęschotel, de malste chateau-Briand en niet te vergeten de heerlijke sliptong. Of je nou gezellig wilt dineren in Rijnsburg, iets te vieren hebt of op ons terras een drankje wilt doen, bij De Roos kan je terecht.