Resultaten voor de witte roos

de witte roos
Weiße Rose Wikipedia.
De herkomst van de naam Weiße Rose houdt verband met de symboliek van de witte roos. De witte roos staat namelijk voor puurheid, reinheid, onschuld etc. Het belangrijkste plein voor het hoofdgebouw van de Universiteit van München draagt de naam Geschwister-Scholl-Platz, als eerbetoon aan de protestbeweging.
Praktijk De Witte Roos.
5 Natuurgerichte Principes. Welkom op de website van Praktijk de Witte Roos. Voor kinderen en volwassenen. Praktijk De Witte Roos werkt volgens de 5 natuurgerichte therapieën zie ook pagina natuurgerichte therapieen. Praktijk de Witte Roos gaat zeer respectvol om met uw gegevens.
De Zilvermaan.
Welkom op de website van De Zilvermaan. Onze school De Zilvermaan heeft twee locaties, één in de wijk Bloemstede en één in de wijk Fazantenkamp, beiden gelegen in Maarssenbroek. Op veel gebieden werken we samen maar beide locaties zijn niet hetzelfde.
Witteroos Linne, praktijk voor natuurgerichte geneeskunde.
Praktijk voor Natuurgerichte therapieën. De Witte Roos is het symbool van de Universele liefde en vertegenwoordigt de Christuskracht. Zij is het symbool voor de genezing van klachten en kwalen en heft het aan alle kwalen ten grondslag liggende karma op.
De Witte Roos Agenda.
Klik voor meer informatie over een activiteit op de daarbij behorende link. 01 oktober Hatha Yoga. 04 oktober Reiki oefenavond met meditatie. 08 oktober Hatha Yoga. 11 oktober Healingavond is geannuleerd. 15 oktober Hatha Yoga. 22 oktober HathaYoga. 24 oktober meditatie met handpan begeleiding Let op dit is op woensdag.
Welkom SV De Witte Roos.
De schietsportvereniging De Witte Roos. is opgericht in december 1961. In de beginperiode werd de sport bedreven in het dorpscafe Zalen Ries Verhoef aan de Hoofdweg. en later in een stal aan de Molenweg. Na het gereed komen van het nieuwe Dorpshuis kregen we daar een ruimte ter beschikking.
Home Uitvaartcentrum De Witte Roos.
Of een andere locatie waar u bij leven en welzijn ook graag komt. De Witte Roos regelt uitvaarten begrafenis of crematie in: Aalsmeer, Amstelveen, Amsterdam, Diemen, Duivendrecht, Hoofddorp, Kudelstaart, Mijdrecht, Ouderkerk a/d Amstel, Uithoorn en op verzoek in andere plaatsen.
de Witte Roos Silvolde.
Het hart is de weg en de poort tot onze diepste essentie. Praktijk de Witte Roos wil hier aan bijdragen door lezingen, cursussen, workshops op het gebied van spirituele groei en innerlijke ontwikkeling aan te bieden, en individuele sessies via massage, Kosmische healing en counseling.
bol.com De Witte Roos, Inge Scholl 9789026319013 Boeken.
De witte roos is de naam van een groep studenten die zich tijdens de tweede wereldoorlog tegen het Hitler-regime verzetten. De kleur wit staat echter ook voor zuiverheid. Het Hitler-regime was niet zuiver, De Witte Roos moest hier dus voor zorgen.