Resultaten voor de roos nijmegen

de roos nijmegen
De Roos in Nijmegen Eet.nu.
Als we vanuit nieuw vennep in Nijmegen zijn, dan gaan regelmatig naar De Roos. Heerlijk eten voor een kleine prijs, een echte aanrader. De beste Chinees die wij kennen. Eten drinken 9. Prijs / kwaliteit 10. 1 positieve stem 0 negatieve stemmen.
Lekker Aziatisch Genieten! CIR de Roos.
Chinees Indisch Restaurant De Roos is al meer dan 40 jaar een begrip in Nijmegen. U kunt bij ons terecht voor een diner of een afhaalmenu vanaf 1850, maar ook voor een heerlijk lopend buffet vanaf 10 personen voor verjaardagen, bijeenkomsten of andere bijzondere gelegenheden.
WELKOM BIJ BLOEMBINDERIJ IN DE ROOS.
Wij kunnen zowel via onze eigen webwinkel op bloembinderijinderoos.nl als via collega-bloemisten voor u door heel Nederland en in het buitenland laten bezorgen. NIEUW NIEUW ZIJDEBLOEMARRANGEMENTEN OP HUURBASIS VRAAG NAAR DE MOGELIJKHEDEN. HET BEZORGINGSGEBIED VAN DE BLOEMBINDERIJ IN DE ROOS. BESTAAT UIT NIJMEGEN EN DE WIJDE OMGEVING HIERVAN.
de Roos Nijmegen De Telefoongids.
De-roos in Nijmegen. de Roos in Nijmegen. Roos G F M de. Berg en Dalseweg 264, 6522CM, Nijmegen. https//www.detelefoongids.nl/roos-g-f-m-de/wp53946752/9-1/snWP53946752: Toon nummer. Hillekensacker 3518, 6546LX, Nijmegen. https//www.detelefoongids.nl/roos-p/wp3535861/9-1/snWP3535861: Toon nummer. Roos H J J. Verax 25, 6541LN, Nijmegen. https//www.detelefoongids.nl/roos-h-j-j/wp3540476/9-1/snWP3540476: Toon nummer. Roos H A.
Chinees-Indisch Restaurant De Roos in Nijmegen Restaurant Telefoonboek.nl Telefoongids bedrijven.
Kaartweergave Chinees-Indisch Restaurant De. Onze bezoekers over Chinees-Indisch Restaurant De Roos in Nijmegen. Algemene indruk van dit bedrijf.: Beoordeling service van dit bedrijf.: Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf.: Gerelateerde bedrijven Chinees-Indisch Restaurant De Roos Nijmegen. URBN Folks Brasserie Nijmegen. van Oldenbarneveltstraat 81.
Openingstijden van Chinees Indisch Restaurant De Roos in Nijmegen.
voor lunch en diner. 32 Chinees Indisch Restaurant De Roos vestigingen gevonden in Nijmegen. U zocht: Chinees Indisch Restaurant De Roos in Nijmegen. Hulp nodig met het vinden van Chinees Indisch Restaurant De Roos in Nijmegen? Indien gewenst verbinden we direct door BEL NU 1822.
Afhaal Chinees Indisch Restaurant De" Roos" Nijmegen.
Als u toch graag een plastic tasje wilt, dan zijn wij verplicht om daarvoor een kleine vergoeding te vragen, te weten 010. U kunt natuurlijk ook zelf een tas meenemen! Voor meer informatie over deze wetgeving verwijzen wij u naar de website van de rijksoverheid. Maandmenu November Afhaal Prijslijst Afhaal Keuzemenu. Chinees Indisch Restaurant De" Roos" Nijmegen.
Pizza Chinees Indisch Restaurant De" Roos" Nijmegen.
Contact Chinees Indisch Restaurant De" Roos" Nijmegen.
Maandag, woensdag t/m vrijdag geopend van: 15.00 21.30 uur. Zaterdag t/m zondag geopend van: 12.00 22.00 uur. ook op zon en feestdagen. Grotere kaart weergeven. Allen op de website en menukaarten vermelde prijzen, zet of drukfouten zijn onder voorbehoud. Chinees Indisch Restaurant De" Roos" Nijmegen.