Zoeken naar de roos advocaten

de roos advocaten
De Roos Advocaten Verhaal Magnet.me.
We zijn transparant en er is ruimte voor je eigen plannen en talenten. Over De Roos Advocaten. De Roos Advocaten startte in 2011 als advocatenkantoor gericht op innovators: organisaties in de tech, online en creatieve sectoren. Onze cultuur sluit aan bij de cultuur van onze cliënten.
De Roos Advocaten: Ondernemingsrecht / IE-recht / Privacy / Litigation.
Het clientèle van De Roos Advocaten bestaat uit disruptors. Vaak gaan de plannen van deze innovatieve ondernemingen sneller dan de wetgeving. De Roos Advocaten weet pragmatisch te adviseren en kijkt naar de mogelijkheden binnen het juridische kader om innovatie mogelijk te laten zijn.
Van Bavel Advocaten Iris de Roos.
Iris de Roos studeerde Nederlands recht aan de Universiteit van Nijmegen en fiscaal recht aan de Universiteit van Amsterdam. Zij begon als belastingadviseur bij Price Waterhouse later PWC en is in 2000 overgestapt naar Stibbe om advocaat te worden. Na 5 jaar Stibbe is zij gaan werken bij Spigthoff later Spigt Litigators om zich meer te focussen op de fiscale procespraktijk. Na twee jaar een eigen kantoor te hebben gehad, heeft zij zich aangesloten bij Van Bavel Advocaten.
Advocatenkantoor Roos Advocatenkantoor Roos.
Door onze ruime ervaring en expertise zijn wij in staat complexe zaken snel terug te brengen tot de kern. Wij behartigen uw belangen en maken samen met u de juiste afwegingen om te zorgen dat u uw doel realiseert. Isabella Roos Advocaat.
De Roos Advocaten Vacatures Magnet.me.
Stage Amsterdam, Nederland. Voor ons snelgroeiende, innovatieve en dynamische advocatenkantoor De Roos Advocaten in Amsterdam-Noord zoeken we voortdurend student-stagiaires met kennis van het Privacyrecht. De Roos Advocaten is dé legal partner voor innovators. We zijn op ons be. De Roos Advocaten.