Zoeken naar de roos amsterdam agenda

de roos amsterdam agenda
Schrijftafel in de Roos de Roosde Roos.
Programma agenda.
Touch Pro stoelmassage. Agenda en Programma die geweest zijn. Wil je hier meer over weten neem dan contact met me op. Hoe wordt jij de artiest van je eigen leven? Gebaseerd op Nondualiteit en Kabbalah. 6 donderdagavonden van 19.30 u 21.30u. Aanbieding voor de Cursus op 11 Oktober a.s. Aanbieding kom je met 2 personen dat krijgt de 2e persoon 20% korting op de entree prijs. Lees verder over deze lezing. LEER IN ÉÉN WEEKEND EEN HEERLIJKE. Wanneer: 3 en 4 november 2012 en 24 en 25 november 2012. Lees verder over deze massage. HOE HEB JIJ HET LEVEN LIEF? IN CENTRUM DE ROOS, AMSTERDAM.
Agenda van de exposities als gastconservator.
in Tresoar de groepstentoonstelling 100" portretten" schilderijen uit de collectie van Tresoar en galerie de Roos van Tudor met speciale aandacht voor Sjoerd de Vries. 29 mei t/m 1 juni. in Franeker, Vliet 106: beeldentuin. 4 juni t/m 9 juni. Deelname aan de kunstbeurs KUNSTRAI in Amsterdam.
satsang agenda/spirituele festivals/ Spirituele agenda/ spiritueel uitgaan.
Centrum de Roos, PC Hooftstraat 183 ingang Vondelpark En in Puur Studio, 2e Atjehstraat 55 A Amsterdam. Voor meer informatie bel of mail Frank Mannens: 06 40094261 / frankklank@telfort.nl. Of kijk op www.breatheinlife.nl. OM Healing Meditation in Amsterdam. Elke derde dinsdagavond van de maand OM-Healing groep in de Maarten Luther Kerk.
VondelparkStichting de Roos Vondelpark.
Amsterdam, 1071 BW Nederland Google Maps. Centrum de Roos bij de parkuitgang P.C. Hooftstraat op nummer 183 is geopend van: maandag t/m vrijdag van 0830-1800: uur, zaterdag t/m zondag van 0830-1730: uur. Meer informatie op de website van Centrum de Roos www.roos.nl.
Agenda van de Roos, evenementen open dag docent yogarooster, calendar-de Roos.
zaterdag 6 april 2019. Datum Van Tot Evenement Prijs Organisator apr. Magus, klassieke westerse magie, thema VUUR. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10. Klank en zang. Yoga en Pilates. Copyright 2019 Stichting de Roos Website beheer: Super-Studio Vragen: info@roos.nl.
Agenda.
Deur naar familieziel. Familieziel als de wind. Iedereen heeft familie. Waar het leven barsten vertoont, kan licht naar binnen schijnen. Agenda, tarieven en locaties. btw tenzij anders vermeld. nieuwe data volgen. 1330: 1730: uur. deelname opstelling 17500., 1217 RS Hilversum. za 09 maart 2019. 1330: 1730: uur. deelname opstelling 17500., 1071 BW Amsterdam.
Marlies de Roos.
17 maart 2018 Marlies de Roos met het Accordeon vereniging Insulinde Amsterdam. 23 maart 2019 Balkandag Muziekacademie Den Haag. 12 april 2019 Docenten Concert Schaffelaar theater Barnveld. 15 juni 2019 Privé boeking. Klik voor gedetailleerde informatie over de activiteiten van Marlies op de onderstaande knop: Agenda.
Amsterdam, Nederland Evenementen en activiteiten Eventbrite.
Juiste Zorg op de Juiste Plek Amsterdam. Amsterdam health technology center AHTC, Amsterdam. Trouw en VU Cursus Knippen en plakken aan de volgende generatie. Een korte publiekscursus over genetische modificatie, de techniek van kiembaanmodificatie en de gevolgen voor het nieuwe leven.