Resultaten voor de roos amsterdam agenda

de roos amsterdam agenda
Over de Roosde Roos.
Over de Roos. Over de Roos. LEKKER OP JE PLEK! Van mindfulness tot mediums, van retraites tot coaching, van yoga tot tantra Het grootste lesaanbod op het gebied van bewustwording, yoga en meditatie vind je bij de Roos in Amsterdam!
Agenda Bewust Amsterdam Amsterdam.
De Roos, bewustwording en spiritualiteit Centra voor Bewustwording AmsterdamDe Roos, bewustwording en spiritualiteit Amsterdam.
Kijk in de Agenda. Bezielde Ondernemer gezocht voor Bewust Amsterdam. Ik ben professional. Ik ben professional. Zoek een professional. Centra voor Bewustwording. De Roos, bewustwording en spiritualiteit Amsterdam. Van mindfulness tot mediums, van retraites tot coaching, van yoga tot tantra.
Agenda van de Roos, evenementen open dag docent yogarooster, calendar-de Roos.
Over de Roos. tussen: en Alle Categorieën. Yoga en pilates. Klank en zang. zaterdag 3 november 2018. Datum Van Tot Evenement Prijs Organisator nov. Noorse Sjamaan Privesessies. Nordic Shamanism Christer Viklund Toni Bruinen. Basiscursus Intuïtieve Ontwikkeling. 390 incl reading. Ho'oponopono' weekend seminar deel 1. Hooponopono Gerda van der Linden. LEVEN IN JE LIJF DAG 3 VAN DE BASISCURSUS. Als de werkgever betaalt 357. zondag 4 november 2018. Datum Van Tot Evenement Prijs Organisator nov. HELENDE SAMENZANG van mantras, klankgebeden en krachtliederen. Anja Timmermans Mantra zingen. Introductiemiddag Hechting" en heling in relaties." eTransvision Karin Sillevis. Orthomoleculair, holistisch, healthy Lifestyle Inloopconsult Fabulous Healthy Eng/NL. maandag 5 november 2018. Datum Van Tot Evenement Prijs Organisator nov. ONDERNEMERS CAFÉ BEWUST AMSTERDAM.
Contact Stichting de Roosde Roos.
Let op: er is geen bediening op het terras, al brengen we natuurlijk graag iets naar buiten op verzoek! Stichting de Roos is een stichting en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam. BTW: NL 0086 09068 B01.
De Roos, bewustwording, yoga, meditatie, zaal huren, winkel, theehuis-de Roos.
Kijk in de agenda of loop gewoon binnen Je bent altijd welkom. WAT DOEN WE VANDAAG? DE ROOS AGENDA! DAGELIJKSE INLOOPCONSULTEN IN DE ROOS. Bijna elke dag kun je in het Theehuis terecht voor korte inloopconsulten op allerlei gebieden zonder afspraak!
de Roos Tearoom, Gift Shop, Yoga, Rent a Meeting Space in Amsterdam-de Roos.
Of course you are! We invite you to come catch the great atmosphere here at de Roos! Grab a cup of coffee and some homemade pie, browse our spiritual gift shop on the second floor, or check out the brochures at our friendly reception desk Yes, we do speak English. Want to know more? Have a look at our Facebook page or the online agenda. We hope to see you soon! NEW: Check out the English spoken events here. 1071 BW Amsterdam.