Zoeken naar in de roos zaltbommel

in de roos zaltbommel
In de Roos Zaltbommel Restaurantbeoordelingen TripAdvisor.
Een mooi project aan het marktplein in Zaltbommel: In de Roos. Hier werken, onder begeleiding, mensen met een handicap. Hun menukaart bevat zeer veel lekkere gerechten; Dit keer gekozen voor de kleine verrassing; een drietal kleinere gerechten van hun kaart.
In de Roos Vergadercentrum lunchcafe.
Bij In de Roos s-Hertogenbosch, De Raadskelder en In de Roos Zaltbommel kunt u genieten van geurige koffie, verse appeltaart uit eigen bakkerij en eersteklas gerechten. In onze keuken gebruiken wij zo veel mogelijk biologische en streekproducten. Het meest bijzondere van In de Roos en Raadskelder is dat er mensen werken met een beperking.
In de Roos Zaltbommel 293 foto's' 81 recensies Restaurant Markt 10, 5301AL Zaltbommel gemeente.
20 januari 2013. we hebben afgelopen donderdag een high thea gehad in de Roos, dat was super, er nam een collega afscheid, en een andere collega heeft dit georganise erd, de bediening was super en al dat lekkers, mi jn compliment, gr anja Meer weergeven. In de Roos Zaltbommel.
Cello zorg In de Roos Zaltbommel.
Snoepen en shoppen. Home Snoepen en shoppen Compleet aanbod In de Roos Zaltbommel. In de Roos Zaltbommel. Lunchen en vergaderen. Van harte welkom bij In de Roos Zaltbommel. Ons lunchcafé is gevestigd in het statige stadhuis aan de Markt. Eten, drinken ontmoeten.
Lunchcafé In de Roos in Zaltbommel Restaurants.nl.
In de Roos. TEL work 0883452785. geopend voor lunch en diner. zaalverhuur vergaderen buffetten bruiloften. heb jij een mooie foto van dit restaurant? voor dit restaurant zijn nog geen beoordelingen geplaatst, deel als eerste je ervaring! Markt 4-6, Zaltbommel. Waterstraat 3, Zaltbommel.