Op zoek naar obs de roos amsterdam?

obs de roos amsterdam
Vacatures OBS de Roos in Amsterdam.
Vind werk via de invalpool. Vacatures bij OBS de Roos. Over OBS de Roos. Op de Roos kunnen kinderen zichzelf zijn. Het is een school waar de kinderen zich veilig weten, zich persoonlijk volledig kunnen ontwikkelen en voorbereiden op een goede toekomst.
Zoek en vergelijk Basisschool De Roos Onderwijsinspectie.nl.
Openbaar Pedagogische richting. De opvatting van een school of opleiding over de ontwikkeling van kinderen, die wordt gebruikt bij het inrichten van haar onderwijs. Registratienummer van de instelling. Bekijk deze school op Scholenopdekaart.nl. Basisschool De Roos. Jan van Galenstraat 105 1056 BK Amsterdam Opleiding Status toezicht Acties.
OBS De Roos.
team van de roos. onze nieuwe school. piramide thema herfst. 13 Mei 2018. Tweets door @obsroos. Grote Rekendag 28 maart. 22 Maart 2018. Ieder jaar wordt in Nederland de Grote Rekendag georganiseerd. Het is een dag voor basisscholen groep 1 t/m 8 die helemaal in het teken staat van rekenen. En dan niet gewoon in de klas, maar vooral ook daarbuiten. De volgende Grote Rekendag vindt plaats op woensdag 28 maart 2018 en heeft als thema: De school als pakhuis. Klik hier voor de website van de Grote Rekendag. Ook wij gaan weer meedoen aan deze Grote Rekendag! 07 Maart 2018. Het lerarentekort in Amsterdam is groter dan in de rest van Nederland.
De Roos Basisscholen Schoolwijzer Amsterdam.
Naar overzicht De Roos. OBS de Roos is een dorpsschool in de stad, een openbare basisschool waar alle kinderen welkom zijn: geen onderscheid qua achtergrond of geloof. Een school waar de kinderen in de eerste plaats zichzelf kunnen zijn en graag vertoeven.
De Roos schoolpagina.
Op onze school hebben we veel actieve ouders die u ook welkom willen heten in hun ouderinitiatief. Meer op: www.wijkiezenvoorderoos.nl. Daar vindt u persoonlijke verhalen van ouders en bijeenkomsten/ open ochtenden. Gert Geertsma, directeur OBS de Roos. Download de schoolgids.
Onwijs veel info over basisschool De Roos in Amsterdam update 2018! AlleCijfers.nl.
2016: Voor De Roos Amsterdam ging over 2016 53.57% van de groep 8 leerlingen naar het speciaal praktijk of VMBOkader onderwijs, 21.43% ging naar het VMBO en 10.71% van de groep 8-ers stroomde uit naar de HAVO of het VWO.