Zoeken naar stichting de roos amsterdam

stichting de roos amsterdam
Centrum de Roos AMSTERDAM Leven in Vrijheid.
Centrum de Roos AMSTERDAM, P.C. Amsterdam, 1071 BW Nederland Google Maps. Vera Helleman is een inspirerend spreekster en schrijfster van de bestseller Moeiteloos jeZelf zijn. Haar boodschap is gericht aan hen die voelen dat het leven meer kan zijn dan we tot nu toe hebben ervaren.
Contact Stichting de Roosde Roos.
Let op: er is geen bediening op het terras, al brengen we natuurlijk graag iets naar buiten op verzoek! Stichting de Roos is een stichting en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam. BTW: NL 0086 09068 B01.
VondelparkStichting de Roos Vondelpark.
Stichting de Roos. 020-6163851 info@roos.nl www.roos.nl. Centrum de Roos. zaterdag 1 december @ 1130: 1800.: Terugkerend Evenement Bekijk alle. An event every month that begins at 1130am: on day 1 of the month, repeating until dinsdag 1 januari 2019. Spiritueel Centrum de Roos, P. Amsterdam, 1071 BW Nederland Google Maps.
VondelparkCentrum de Roos Vondelpark.
Stichting de Roos Telefoon.: Spiritueel Centrum de Roos P. Amsterdam, 1071 BW Nederland Google Maps Telefoon.: zaterdag 1 december @ 1100: 1700.: Terugkerend Evenement Bekijk alle. An event every month that begins at 1100am: on day 1 of the month, repeating until dinsdag 1 januari 2019.
Stichting de Roos VCA.
Terug naar de zoekresultaten. Stichting de Roos. 020-6890081 Nederland roos.nl. Stuur een bericht Profiel bewerken. 1071 BW AMSTERDAM. organisatie nummer: 1239197. Wat is het doel van uw organisatie? De Roos is een actieve bron van energie: zij wil zoveel mogelijke mensen in contact brengen met verschillende facetten en stromingen van spiritualiteit.
Stichting De Roos Amsterdam 1071 BW Amsterdam, P Cornelisz Hooftstraat 1, KAMER VAN KOOPHANDEL NUMMER 33206194.
Neem contact op met één van onze consultants per telefoon van maandag tot vrijdag van 900: tot 1230: uur en van 1330-1700: vrijdag tot 1600, of stuur uw bericht via e-mail. 31 85 064 0312. Noord-Holland Amsterdam Stichting De Roos. Stichting De Roos.
De Roos, bewustwording, yoga, meditatie, zaal huren, winkel, theehuis-de Roos.
Meld je nu aan voor de nieuwsbrief en we tippen je regelmatig over nieuwe evenementen en cursussen, of kaartjes met korting! IEDERE DAG YOGA EN PILATES LESSEN. GRATIS WISSELENDE EXPOSITIE IN DE ROOS. ADRES, CONTACT EN OPENINGSTIJDEN. Copyright 2018 Stichting de Roos Website beheer: Super-Studio Vragen: info@roos.nl.
Over de Roosde Roos.
Over de Roos. Over de Roos. LEKKER OP JE PLEK! Van mindfulness tot mediums, van retraites tot coaching, van yoga tot tantra Het grootste lesaanbod op het gebied van bewustwording, yoga en meditatie vind je bij de Roos in Amsterdam!
Agenda van de Roos, evenementen open dag docent yogarooster, calendar-de Roos.
Over de Roos. tussen: en Alle Categorieën. Yoga en pilates. Klank en zang. zaterdag 3 november 2018. Datum Van Tot Evenement Prijs Organisator nov. Noorse Sjamaan Privesessies. Nordic Shamanism Christer Viklund Toni Bruinen. Basiscursus Intuïtieve Ontwikkeling. 390 incl reading. Ho'oponopono' weekend seminar deel 1. Hooponopono Gerda van der Linden. LEVEN IN JE LIJF DAG 3 VAN DE BASISCURSUS. Als de werkgever betaalt 357. zondag 4 november 2018. Datum Van Tot Evenement Prijs Organisator nov. HELENDE SAMENZANG van mantras, klankgebeden en krachtliederen. Anja Timmermans Mantra zingen. Introductiemiddag Hechting" en heling in relaties." eTransvision Karin Sillevis. Orthomoleculair, holistisch, healthy Lifestyle Inloopconsult Fabulous Healthy Eng/NL. maandag 5 november 2018. Datum Van Tot Evenement Prijs Organisator nov. ONDERNEMERS CAFÉ BEWUST AMSTERDAM.