Resultaten voor stichting de roos amsterdam

stichting de roos amsterdam
De Roos, bewustwording en spiritualiteit Centra voor Bewustwording AmsterdamDe Roos, bewustwording en spiritualiteit Amsterdam.
Van mindfulness tot mediums, van retraites tot coaching, van yoga tot tantra. Het grootste aanbod op het gebied van bewustwording, yoga en meditatie vind je bij de Roos! Je vindt ons op de mooiste locatie van Amsterdam: een 19-eeuwse villa aan het Vondelpark met 13 zalen, serre, winkel en een theehuis.
Stichting De Roos in Amsterdam Onderwijs Telefoonboek.nl Telefoongids bedrijven.
Informatie over Stichting De Roos in Amsterdam. Het organiseren van lezingen, cursussen, culturele activiteiten en workshops, de verhuur van praktijkruimte en zalen, alles met betrekking tot creatieve en spirituele groei in de ruimste zin van woord, alsmede kleinhandel in boeken en brochures en in een beperkt assortiment producten op voormeld gebied.
Stichting De Roos Amsterdam 1071 BW Amsterdam, P Cornelisz Hooftstraat 1, KAMER VAN KOOPHANDEL NUMMER 33206194.
Neem contact op met één van onze consultants per telefoon van maandag tot vrijdag van 900: tot 1230: uur en van 1330-1700: vrijdag tot 1600, of stuur uw bericht via e-mail. 31 85 064 0312. Opzoeking te breed. Verfijn uw zoekopdracht Locatie Wat, wie? Noord-Holland Amsterdam Stichting De Roos. Stichting De Roos.
VondelparkStichting de Roos Vondelpark.
Stichting de Roos. 020-6163851 info@roos.nl www.roos.nl. Centrum de Roos. vrijdag 1 februari @ 1130: 1800.: Terugkerend Evenement Bekijk alle. An event every month that begins at 1130am: on day 1 of the month, repeating until zondag 1 december 2019. One event on zaterdag 2 maart 2019 at 1130am.: Spiritueel Centrum de Roos, P. Amsterdam, 1071 BW Nederland Google Maps.
De Roos, bewustwording, yoga, meditatie, zaal huren, winkel, theehuis-de Roos.
Meld je nu aan voor de nieuwsbrief en we tippen je regelmatig over nieuwe evenementen en cursussen, of kaartjes met korting! IEDERE DAG YOGA EN PILATES LESSEN. GRATIS WISSELENDE EXPOSITIE IN DE ROOS. ADRES, CONTACT EN OPENINGSTIJDEN. Copyright 2019 Stichting de Roos Website beheer: Super-Studio Vragen: info@roos.nl.
Stichting De Roos Boeken over Boeken.
Sjoerd van Faassen 3. small press 8. Stadsarchief Amsterdam 1. Standaard Uitgeverij 1. Stefan Bollmann 3. Stefan Hertmans 1. Stefan Verwey 1. Stefan Zweig 2. Stephen Hebron 1. Steve McCurry 1. Stichting De Roos 2. Stichting Kinderboek Cultuurbezit in Winsum 1.
RoodeRoos.
Snel opnieuw bestellen? Log in om uw recente bestellingen te zien. Om te kunnen bestellen bij De Roode Roos is inschrijving bij één van de aangesloten patiëntenverenigingen of een voorschrift van een arts of therapeut vereist. veel gestelde vragen uw bestelhistorie contact.
Eddy Roos Beelden en tekeningen.
kinderen 6 t/m 12 jaar gratis. Hoe er te komen? Klik op de kaart voor een routebeschrijving. Door op een vlag te klikken krijgt u een samenvatting over Eddy Roos zijn werk. Films en Boekuitgaves. M useum Eddy Roos. Stichting de Groep.
Home Bureauderoos.
De woestijn en het dorre land zullen zich verblijden, de steppe zal juichen en bloeien als een roos. Dat is wat wij zien gebeuren, als mensen weer in verbinding komen met hun hart en met de mensen om hen heen.