Zoeken naar obs de roos

obs de roos
Vacatures OBS de Roos in Amsterdam.
Vind werk via de invalpool. Vacatures bij OBS de Roos. Over OBS de Roos. Op de Roos kunnen kinderen zichzelf zijn. Het is een school waar de kinderen zich veilig weten, zich persoonlijk volledig kunnen ontwikkelen en voorbereiden op een goede toekomst.
OBS De Roos.
verjaardagen en gezonde traktaties. jaarklassen en lesmethoden. kunst en cultuurprofiel. kwaliteit op de roos. coaching en co-coaching. de nieuwe alles-in-1-school. voorschool de roos. aanmelden, open dagen en inschrijven. werken bij de roos. film van de roos. team van de roos.
De Roos Basisscholen Schoolwijzer Amsterdam.
Naar overzicht De Roos. OBS de Roos is een dorpsschool in de stad, een openbare basisschool waar alle kinderen welkom zijn: geen onderscheid qua achtergrond of geloof. Een school waar de kinderen in de eerste plaats zichzelf kunnen zijn en graag vertoeven.
De Roos schoolpagina.
Op onze school hebben we veel actieve ouders die u ook welkom willen heten in hun ouderinitiatief. Meer op: www.wijkiezenvoorderoos.nl. Daar vindt u persoonlijke verhalen van ouders en bijeenkomsten/ open ochtenden. Gert Geertsma, directeur OBS de Roos. Download de schoolgids.
Islamitische basisschool de Roos Islamitische Basisschool de Roos in Purmerend.
Wij willen samen met u streven naar goede resultaten op het gebied van onderwijs en opvoeding op IBS De Roos. Wij willen de basis leggen voor de leerlingen op een leven in Nederland zodat zij straks met die basis door kunnen groeien tot succesvolle en volwaardige burgers, maar tegelijk met een herkenbare eigenheid op grond van Islamitische levensovertuiging.