milieuvriendelijk kantoor door mokken bedrukken

Milieuvriendelijke tips om uw kantoor milieuvriendelijker te maken

Groen gaan is niet alleen een trend, het is een levensstijl. Kleine veranderingen in uw dagelijkse leven kunnen een grote impact hebben op het milieu. En als het op kantoor aankomt, zijn er veel manieren waarop u het milieuvriendelijker kunt maken! In deze blogbijdrage geven we een aantal tips om uw kantoor milieuvriendelijker te maken. Van het gebruik van milieuvriendelijke notitieboekjes tot het vervangen van wegwerpbekers door mokken bedrukken, wij hebben het voor u!

Herbruikbare mokken

Deze mokken zijn niet alleen goed voor het milieu, maar ze kunnen u op de lange termijn ook geld besparen. Als elke werknemer in uw kantoor een herbruikbare mok zou gebruiken, kunt u mogelijk honderden euro’s per jaar besparen! Hierdoor hoeft u namelijk geen wegwerpbekertjes meer te kopen. Ook een goed idee: U kunt mokken bedrukken met de namen van uw werknemers, dit is gelijk een leuk cadeau voor uw werknemers.

Eco-vriendelijke notitieboekjes

Deze notitieboekjes zijn gemaakt van gerecycled materiaal en zijn vaak goedkoper dan gewone notitieboekjes. En niet te vergeten, ze helpen afval en papierverbruik te verminderen!

Recyclingbakken

Dit is een no brainer. Op uw kantoor zou op zijn minst recyclingbakken moeten hebben voor papier, plastic en aluminium. Op die manier helpt u de hoeveelheid afval te verminderen die op de stortplaats terechtkomt.

We hopen dat u deze tips nuttig vond! Heeft u nog andere ideeën om het kantoor milieuvriendelijker te maken? Deel ze met ons in de reacties hieronder! Samen kunnen we een verschil maken!

Bron: https://www.bedrukken.nl/